Πολιτικη Ποιοτητας

GP-PHARMA.GR

Πολιτικη Ποιοτητας

Πρωταρχικό μέλημα της Διοίκησης της ‘GP PHARMA’ αποτελεί η παροχή υπηρεσιών μεσιτείας-αντιπροσώπευσης φαρμακευτικών προϊόντων, οι οποίες ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις και στις ανάγκες των πελατών της ακόμη και των πιο απαιτητικών και ταυτόχρονα η μέγιστη ικανοποίηση τους.

Η προσήλωση της Εταιρίας στην Ποιότητα είναι δεδομένη, αδιαμφισβήτητη και συνοδεύει την καλή της φήμη. Για το λόγο αυτό, η Διοίκηση της Εταιρίας, έχει καθορίσει ως ανώτερο αντικειμενικό σκοπό την αυστηρή εφαρμογή και διατήρηση Συστήματος Διαχείρισης Ποιότητας, σύμφωνα με το πρότυπο ISO 9001:2015, καθώς και τη συνεχή βελτίωσή του εν λόγω Συστήματος.

Οι προσπάθειες για τη βελτίωση της Ποιότητας διέρχονται μέσα από:

  • Την διάχυση της Πολιτικής Ποιότητας σε όλα τα επίπεδα της Εταιρίας, καθώς και την ανασκόπηση της καταλληλότητας της Πολιτικής αυτής, όποτε πραγματοποιούνται σημαντικές αλλαγές
  • Την συνεχή βελτίωση της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών της Εταιρίας
  • Την συνεχή αναζήτηση νέων, καινοτόμων και πρωτοποριακών προϊόντων
  • Την συνεχή εκπαίδευση - εξέλιξη των στελεχών και εργαζομένων της Εταιρίας, ιδιαίτερα σε θέματα Διαχείρισης Ποιότητας
  • Την καθιέρωση ενός πλαισίου αντικειμενικών σκοπών και στόχων για την Ποιότητα
  • Την τήρηση του απορρήτου και των Προσωπικών Δεδομένων του πελάτη

Η Διοίκηση της ‘GP PHARMA’ αφενός δεσμεύεται για την υλοποίηση της Πολιτικής Ποιότητας και των στόχων ποιότητας που έχει θεσπίσει και αφετέρου υποστηρίζει έμπρακτα το προσωπικό της, για την ενεργή συμμετοχή του στην διαρκή βελτίωση της αποτελεσματικότητας του Συστήματος Διαχείρισης Ποιότητας.

Η Διοίκηση της Εταιρίας

‘GP PHARMA’

certificate iqnet
pistopoiitiko dqs

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ:

17 Νοέμβρη 30, 55535, Πυλαία, Θεσσαλονίκη

+30 2310911982
+30 2310911982 (FAX)

iso 9001-2015